KaruziAplikasi pengubah tenggelam minyakBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengangkat

  • masa pelepasan:2024-01-02 22:11:38
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:442
  • Penerangan pantas:

    Karuzi,Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel

Kandungan artikel

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi ia tidak perlu diam.

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

KaruziKaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubah

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

ArushaTerlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan,KaruziPengubah terkubur kotak, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.


KaruziAplikasi pengubah tenggelam minyakBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengangkat



Oil leakage of cast iron parts

Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

Harga yang boleh diterimaBahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka,KaruziPiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyak, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

Pengubah terbenam minyak

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.


KaruziAplikasi pengubah tenggelam minyakBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengangkat



Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi,KaruziBerapa harga pengubah 1600KVA, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

kualitiDalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

KaruziOperasi pengubah tenggelam minyak

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

KaruziMaklumat produk lain
  • PapaForklift boarding bridgeTitik terang dalam permintaan pasaran

    PapaForklift boarding bridgeTitik terang dalam permintaan pasaran

  • PapaHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanKedudukan pengeluar yang disesuaikan

    PapaHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanKedudukan pengeluar yang disesuaikan

  • PapaPlatform angkat aliran aluminumTrend harga akan memasuki keadaan stabil

    PapaPlatform angkat aliran aluminumTrend harga akan memasuki keadaan stabil

  • GulbargaMaintenance of box transformerBahan alternatif

    GulbargaMaintenance of box transformerBahan alternatif

  • BalassagyarmatPlatform angkat hidraulik lajurCiri-ciri gaya utama

    BalassagyarmatPlatform angkat hidraulik lajurCiri-ciri gaya utama

  • BalassagyarmatJembatan boarding logistikSumber dikurangkan dengan ketara

    BalassagyarmatJembatan boarding logistikSumber dikurangkan dengan ketara

  • NancyJambatan naik TaibianApakah proses kerja

    NancyJambatan naik TaibianApakah proses kerja

  • NancyHarga untuk membuka jembatan naik bimbitBagaimana ia memainkan peranan praktikal

    NancyHarga untuk membuka jembatan naik bimbitBagaimana ia memainkan peranan praktikal

  • segera:Peringatan: Maklumat KaruziAplikasi pengubah tenggelam minyakBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengangkat memberi anda KaruziAplikasi pengubah tenggelam minyakBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengangkat oleh syarikat kami, perkhidmatan KaruziAplikasi pengubah tenggelam minyakBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengangkat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KaruziAplikasi pengubah tenggelam minyakBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengangkat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KaruziAplikasi pengubah tenggelam minyakBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengangkat. KaruziAplikasi pengubah tenggelam minyakBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengangkat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KaruziAplikasi pengubah tenggelam minyakBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengangkat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!